Doa & Wirid Sepanjang Masa

Doa
"Rabbi habli min ladunka dzurriyatan thayyibatan innaka saamiud duaa"

Maksudnya: "Ya Tuhanku, kurniakan kepadaku dari sisi-Mu, zuriat yang baik (sempurna tidak cacat), sesungguhnya Engkau sentiasa mendengar permohonan hamba-Mu"

(Surah Ali' Imran 3: 38)


Wirid
" Ya Khaliku Ya Bariu' Ya Musawwir"
Maksudnya: "Wahai Yang Maha Menjadikan, Yang Maha Mencipta, Yang Maha Membentuk"


(Asmaul Husna)

Our Blog Shop

Good Morning sume!Tak pg sgt da.Matahari tak berapa nak muncul.Hujan lebat pagi tadi.Bayangkan hujan lebat+weekend+selimut=wowowowowo..tak pyh bgtau heaven!heh.

Meh dtg dekat, mari-mari cik adik, mari-mari cik abg..menyanyila, menarilah..[melalut]
Saya nak introduce my blog shop.opss.not mine, our.blog shop ni saya share with my sister.sharing is caring.haha.I LIKE.

Blog shop ni, we all da built over one year ago.
HARI JADI: 9 May 2009.
isk, baru jer sambut 1st annyversary.
Kalau da kahwin ni, mesti da ada baby.Kalau bunting pelamin la.haha.

Kami jual apa?

KAIN PASANG!!

Saya rasa, most of Malay pernah pakai baju kurung pahang johor kedah penang sarawak one malaysia hah. kebaya pendek panjang sekerat, pesak gantung jgn gantung diri udah le,haa..apa lagi..baju kelawar pun org ada org buat dari kain pasang. Ingat saya tipu ke?=P
Tak kisah Malay ke cina india kadazan segala boleh beli kain pasang buat baju suka hati.
One Malaysia. Kain one malaysia saya jual juga=)

Memandangkan udah nak raya ni [4 bulan lg]
Eh masa kecik dulu, saya tak pernah kira bape bulan lagi nak raya.
Tau-tau jek kena PAKSA puasa.HAHA.
Pastu Selamat Hari Raya.
Tapi, sekarang ni, baru jek 1st day puasa, sudah tgk puasa tahun depan bila.isk..
[Bukan saya]
Niat baik, merancang perumahan rumahtangga kot.haha.

ek, ekh, melalut lgi
meh klik sini http://myboutique99.blogspot.com
Blog ni saya da beri nafas baru CPR.
cuci-cuci mata anda dari asik tengok shahir AF8 gelek jek.
HAHAHAHAH.

p/s: Harus melepak di ASTRO mamak malam ni.Undi SHAHIR AF8.Kecoh jek lebih.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...