Doa & Wirid Sepanjang Masa

Doa
"Rabbi habli min ladunka dzurriyatan thayyibatan innaka saamiud duaa"

Maksudnya: "Ya Tuhanku, kurniakan kepadaku dari sisi-Mu, zuriat yang baik (sempurna tidak cacat), sesungguhnya Engkau sentiasa mendengar permohonan hamba-Mu"

(Surah Ali' Imran 3: 38)


Wirid
" Ya Khaliku Ya Bariu' Ya Musawwir"
Maksudnya: "Wahai Yang Maha Menjadikan, Yang Maha Mencipta, Yang Maha Membentuk"


(Asmaul Husna)

Kini Berwajah Baru

bukan i yang berwajah baru,
tapi blog ye!hehe.

yeeeeeeeee...
blog meeya kini berwajah baru!
yeayyy! clap ramai-ramai cpt sbb blog i dah cantek.
muahahaha. 
*mood perasan, maaf*

i kt kg ni, gigihla belajar byk benda tentang blog..mentang2lah internet laju,
cuba klu kt kulim, haremmmmmmmmmm makkk!
loading memanjang menyakitkan hati..huhu.


so, kwn2 mcm mn?ok x blog i?
mmg i saja cari backgorund yg ringkas dan putih bersih.
i suka donwload free template from here.
hehe.malas la nak serabut2 kan blog dgn emoticon2 and widget yg mcm2 tu.
so, bila korg baca meeya, rs tenang jek kan.kan?kan?haha.

i da pandai buat banner/header ok!
senang jek pki photoscape,
i belajar dari gadiskampung.
blog yg sgt bermanfaat!
abislah, i ni dalah tak boleh belajar benda baru, pasni mesti jd gian asik nak tukar header jek.
wakakaka=p nasiblah labu.
Ini Meey@ sudah tukar jadi Ini Kisah Meeya
*gedix*
haha.

lepas tu ce tgk bawah, ce tgk ce tgk..
ala..yg i bulat2kan merah tu, 
see i da pandai buat pages!
muahahaha=p 
kecoh jek kan.
yg ini i belajar dari Liyana SCR.
Thank you dear sbb sudi share tutorial.
Nampok beno i ni buta IT.haha=p



sekarang ni tgh berjinak-jinak dengan photoshop plak,
sbb nak buat banner and header cantek2 dan comel2.
haha.
haaaaaaaaaaaaa..kan aku da kata, gian suda!
muahaha=p


da!

3 comments:

~YUN~ said...

nyah,pasnie leh ajar aku plak,aku terkedek2 nk gne photoshop..huhuhu!

Meey@ said...

yun: yela mek..aku baru nak belajar.kena belajar psl sgt2 berguna utk ms hdapan.wakakaka=p

nida-razak said...

meeya..blog baru cantik..suka.. =)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...